De wind was een spelbreker maar heb geprobeerd er het beste uit te halen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alleen of samen
Collapse
X
-
-
Re: Alleen of samen
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtTechnisch prima foto's.
Je zal iets meer aandacht aan de achtergrond moeten besteden, want vooral in de eerste foto heb je wel een héél raar wit object in de achtergrond.
Een huishoudapparaat?
Had het zelf nog niet in de gatenGroetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtTechnisch prima foto's.
Je zal iets meer aandacht aan de achtergrond moeten besteden, want vooral in de eerste foto heb je wel een héél raar wit object in de achtergrond.
Een huishoudapparaat?Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
En dan durft ze in een ander draadje beweren:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrika... maar ik hou ook helemaal niet van snoepjes.
De vrouw ... wie zal haar ooit begrijpen?Last edited by Jos Vanhengel; 10 juli 2008, 01:19.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtLol
Had het zelf nog niet in de gaten'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtHoe heb je die laatste voor elkaar gekregen?!
Zou knap zijn als 3-luik, de 2de gespiegeld links zetten, dan de derde en rechts de eerste.Greetz,
Dirk
Comment
-
mis toch een beetje scherpte vooral bij foto drie, daar ligt de scherpte op de vleugel. nu ja zoals gezegd die wind
is dat een soort wesp? raar lijfje als je het mij vraagt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tricolortje Bekijk bericht... raar lijfje als je het mij vraagtVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtHoe heb je die laatste voor elkaar gekregen?!
Zou knap zijn als 3-luik, de 2de gespiegeld links zetten, dan de derde en rechts de eerste.
Mvg,
TimMvg,
Tim
Comment
Comment