Heb je me geen vlieg? Ik heb vandaag nog niks gegeten...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schooier
Collapse
X
-
-
Re: Schooier
Al je spinnen hebben zo een " menselijke " uitstraling Mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtwat moet ik hier nog allemaal horen? Klein dikkopje,schooier....
Prachtig Niara !!!
Waarom gebruik je Imageshack en geen Photo bucket...dat gaat veel sneller open.
Comment
-
-
Hoe groot zijn die beestjes trouwens Nathalie ?
Prachtig weeral, die spinnen "zien" er zo fotogeniek uit hé .. en dan zoveel ogen hebben en nog geen vlieg gevonden .. hij zal eens bij Hans Anders langs moeten denk ik
Comment
-
Wat een details Nathalie Best wel grappig met die reflectie van je lens in z'n 'ogen'. Heeft zo'n beest nu 6 ogen of wat voor dingen zijn dat eigenlijk ?
Doet me ook een beetje aan een walrus denken."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtWat een details Nathalie Best wel grappig met die reflectie van je lens in z'n 'ogen'. Heeft zo'n beest nu 6 ogen of wat voor dingen zijn dat eigenlijk ?
Doet me ook een beetje aan een walrus denken.
Comment
-
-
Een hele knappe foto!
Grtz,Fabienne
Ga in je werk op, niet eraan ten onder.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Foto wil niet komen, ondanks refreshen...
Ik kom morgen eens terug !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
staat er prachtig op
maar is niets voor mijn dochter die heeft een spinnenfobieGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment