Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lilie Rosa
Collapse
X
-
-
Re: Lilie Rosa
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk berichtOnze tuin staat vol met mooie bloemen.
Dit is dan ook een liefhebberij van mijn dierbare echtgenote.
Zolang ik maar uit de tuin blijf vallen er geen gaten in de bloemen.
Net zoals in de moestuin wordt hier in de Eifel niet gespoten (gif).
De mensen hier werken op natuurlijke basis en daar moeten wij als NL stedeling nog veel over leren.
mvg
Antoine
Wat doen jullie dan om die leliehaantjes weg te houden
Ik zou volgend jaar ook een mooie bloemen hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
Wat doen jullie dan om die leliehaantjes weg te houden
Ik zou volgend jaar ook een mooie bloemen hebben
Wij zijn in de Eifel gaan wonen, want daar komen die rode kevers niet voor.
Nu even serieus: Ik heb even voor jou hier navraag gedaan, want mijn echtgenote en ik weten van tuinieren ook niet zoveel af. In het gebied waar ik woon komt idd zelden de rode kever voor. Toen wij deze lellie Rosa gingen kopen hebben ze ons geadviseerd ze dicht in de buurt te zetten van rozen. Of dit de oplossing is weet ik niet maar tot nu gaan ze prima.
mvg
Antoine
Comment
-
-
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk berichtWij zijn in de Eifel gaan wonen, want daar komen die rode kevers niet voor.
Nu even serieus: Ik heb even voor jou hier navraag gedaan, want mijn echtgenote en ik weten van tuinieren ook niet zoveel af. In het gebied waar ik woon komt idd zelden de rode kever voor. Toen wij deze lellie Rosa gingen kopen hebben ze ons geadviseerd ze dicht in de buurt te zetten van rozen. Of dit de oplossing is weet ik niet maar tot nu gaan ze prima.
mvg
Antoine
Die rozen zullen ze wel niet wegjagen, bij mij staan er ook rozen naast
Comment
-
Comment