Toch nog een vlinder kunnen strikken, maar ook deze oude bekende tegen gekomen, uitgelegd dat ik graag low dof werk en hij of zij nu maar iets hoger moest gaan zitten, heeft een tijdje geduurd maar uiteindelijk toch geluisterd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bruine zandoog - vuurjuffer.(ehmmm vuurlibel)
Collapse
X
-
Bruine zandoog - vuurjuffer.(ehmmm vuurlibel)
Last edited by camouflage; 21 juni 2008, 12:26.BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David PhotographyLabels: Geen
-
-
Re: Bruine zandoog - vuurjuffer.
twee heel mooie
maar als je die vleugel naar voor ziet staan moet je denken: libel , bij juffers liggen die mooi naar achteren geplooidmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht'k Ga niet kiezen,beide zijn heel mooi.Groetjes Hendrika
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtVuurjuffer? Waar vuurjuffer?
2e is helemaal af!Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtVuurjuffer? Waar vuurjuffer?
Maar toch bedankt voor de opmerking Hans,was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen .
Voor degene die nog twijfelen dit is wel een vuurlibel en voor degene die twijfelen hoe een vuurjuffer er uit ziet zie : hierBD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography
Comment
-
Comment