Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ISO 800 en nog geen ruis te zien hoe doe je dat? Ik durf zelfs geen ISO400 meer te gebruiken véééél te veel ruis!
Niets speciaal eigenlijk. In tegenstelling tot wat veel mensen dikwijls beweren is de 450D met z'n 12MP cropsensor helemaal geen ruismachien. Verder werk in in raw en converteer met Capture One met de default ruisonderdrukking. Ik gebruik zelden, en dus ook hier niet, nadien nog Noise Ninja.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Bedankt voor de reacties.
Niets speciaal eigenlijk. In tegenstelling tot wat veel mensen dikwijls beweren is de 450D met z'n 12MP cropsensor helemaal geen ruismachien. Verder werk in in raw en converteer met Capture One met de default ruisonderdrukking. Ik gebruik zelden, en dus ook hier niet, nadien nog Noise Ninja.
Wat ik mij afvraag, ligt het aan het toestel of aan mij, heb een 400D maakt het zo'n verschil met de 450D?
Comment