Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het was avond, ze zat muisstil op dat blad, tijd om statief op te stellen, afstandsbediening te nemen, scherpstellen en wachten op een volledig windstil moment.
Het is dus ook de enige gelukte foto... het vleugje wind bij de andere foto's, was er telkens iets te veel aan.
wauw
ik dacht eerst al toen ik las: ISO200, F22.
hoeveel licht moet daar niet geweest zijn?
Tot ik zag 1,6 sec.
Die hebt ge eerst gehypnotiseerd of zo?
Dat moet ik ook eens proberen.
Zeer mooie.
Dit is super. Zeer prachtige foto
ik zou zelfs nooit op het idee komen om het met zo'n instellingen te proberen.
Knap gedaan
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Een mooi exemplaar,hopelijk heb je daar meerdere beelden van genomen.
Zie vorige reply... het is de enige gelukte. Het was niet volledig windstil, en met sluitertijden zoals deze nu gemaakt is, zorgt dit onherroepelijk voor beweging. Een groter diafragma vind ik voor dergelijke (bijna) ongecropte foto niet aangewezen... nu heb ik maar net de poten er bij binnen de DOF.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment