Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
'k Kan 't niet laten.
Collapse
X
-
'k Kan 't niet laten.
Last edited by Macroshopper; 6 juli 2008, 14:13.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.Labels: Geen
-
-
Re: 'k Kan 't niet laten.
Mooi, al die tinten groen!
Grtz,Fabienne
Ga in je werk op, niet eraan ten onder.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
-
Ben jij eventjes goed bezig zeg
Vreemd toch, er is een periode geweest waar er wel altijd iets mis was met je beelden... Ben je overschakeld op nieuw materieel misschien ? Aanpassingsproblemen gehad ?
In elk geval, je treintje staat nu alleszins weer op de sporen en rijdt als nooit tevoren
Ook dit beeld kan mij uitermate bekoren
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtBen jij eventjes goed bezig zeg
Vreemd toch, er is een periode geweest waar er wel altijd iets mis was met je beelden... Ben je overschakeld op nieuw materieel misschien ? Aanpassingsproblemen gehad ?
In elk geval, je treintje staat nu alleszins weer op de sporen en rijdt als nooit tevoren
Ook dit beeld kan mij uitermate bekoren
Greetz, Kariboe
Bedankt voor de comments.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Prachtig beeld; compo, kleuren, scherpte, DOF,....gewoon afNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollydore Bekijk berichtmooi transparant.
en ja qua kleuren alweer lekker zacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtPrachtig beeld; compo, kleuren, scherpte, DOF,....gewoon af
'k Kan 't niet beter verwoorden'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
de foto opzich is natuurlijk heel goed maar het is vooral de symmetrie van de slak met het mugje dat ik knap vind.
Comment
Comment