Nieuwe lens (50mm 1.8) toegekomen vandaag, direct wat "testfoto's" mee genomen. Tegelijk ook men eerste poging tot macro.. Is het wat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Enallagma cyathigerum
Collapse
X
-
-
Re: Enallagma cyathigerum
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDe éérste komt er voor mij best uit,wel een andere uitsnede maken.
Laat de kritiek maar komen, de anderen..
Comment
-
Nergens echte scherpte, maar dit is grotendeels te wijten aan je diafragma van f/1.8. Het onderwerp mag bij 1 en 3 groter maar de compo gaat zeker de goede richting op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willempieke Bekijk berichtNergens echte scherpte, maar dit is grotendeels te wijten aan je diafragma van f/1.8. Het onderwerp mag bij 1 en 3 groter maar de compo gaat zeker de goede richting op.Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R Bekijk berichtHelemaal mee eens. Bij juffers moet je ook oppassen dat het blauwe niet overbelicht, wat bij de derde toch min of meer het geval is. Dit is overigens een azuurwaterjuffer, Coenagrion puella, en geen watersnuffel. Dit kan je duidelijk zien aan de hoefijzervormige tekening op het tweede segment van het achterlijf. Bij de watersnuffel is dit een soort paddestoel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sennec Bekijk berichtBedankt voor de uitleg. Ik ken helemaal niets van insecten, vond dat deze er een beetje op leek.Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willempieke Bekijk berichtNergens echte scherpte, maar dit is grotendeels te wijten aan je diafragma van f/1.8. Het onderwerp mag bij 1 en 3 groter maar de compo gaat zeker de goede richting op.
Ook mijn gedacht'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment