Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
* * * The blue planet on a leaf part II * * * ---> " BOB the ANT is back in town "
Re: * * * The blue planet on a leaf part II * * * ---> " BOB the ANT is back in town
Heel mooi hoor ! loepzuiver en prachtige kleuren.
Als ik een suggestie mag geven: ik vind persoonlijk niet dat de reflectie onderaan een meerwaarde geeft, dus dat zou ik persoonlijk croppen, maar voor de rest, fantastische foto!
Als ik een suggestie mag geven: ik vind persoonlijk niet dat de reflectie onderaan een meerwaarde geeft, dus dat zou ik persoonlijk croppen, maar voor de rest, fantastische foto!
Helemaal mee eens!
Grtz,Fabienne
Belangrijker dan hoeveel je hebt om van te leven, is hoeveel je hebt om voor te leven.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Re: * * * The blue planet on a leaf part II * * * ---> " BOB the ANT is back in town
Heb jij een mier getemd of zo ?
Netjes hoor
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment