Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik krijg maar niet genoeg van het fotograferen van bloemen, ik koop de orchideen aan de lopende band om altijd maar naar die perfecte foto op zoek te gaan. Ik weet deze zijn nog ver van perfect maar wilde deze dan toch eens op het forum plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Mooi.
Misschien is dit een goed idee om storende schaduwstrepen uit te sluiten.
Ik heb de box ook staan en al enkele keren geprobeerd maar het is nog wat zoeken met mijn bouwlampen. Maar dit zijn zorgen voor later (slecht weer).
Bij deze foto's gebruik ik de binnenschijnende zon op de bloem als belichting.
Comment