Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het meeste is al gezegd . . . . . . . . behalve dat dit geen witte tijger is
Het is een gestippelde houtvlinder, Zeuzera pyrina, die tot de Cossidae of houtboorders behoort. Een witte tijger heeft geen vlekken op het borsttuk en het stippenpatroon op de vleugels is anders.
Het is een gestippelde houtvlinder, Zeuzera pyrina, die tot de Cossidae of houtboorders behoort. Een witte tijger heeft geen vlekken op het borsttuk en het stippenpatroon op de vleugels is anders.
Allez bedankt voor de info, ik was er nu eens zeker van
t'zijn inderdaad beesjtes die zeer pluizig zijn en bijna geen detail in het kopje behalve hun antenne
???
Ik heb wel iets met nr 2, maar alles moet toch wat scherper vrees ik...
Comment