Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Vorige zondag heb ik ook ondervonden dat ze heel goed kunnen vliegen, heb de kever verschillende malen zien zitten op de bloemen van een braamstruik, maar niet kunnen vastleggen...
Twee mooie foto's met mooie heldere kleuren en nr 2 is de compo ook geslaagd
Heel mooie foto's van deze mooie, maar toch zo onhandige kevers.
Ik heb er dit jaar nog geen gezien. Maar de jasmijn begint te bloeien in mijn tuin. En daar komen ze steevast op af.
Prachtige beelden! Het klopt als een bus wat je zegt, beide soorten gelijken enorm sterk op elkaar en zijn enkel met zekerheid onder de microscoop van elkaar te onderscheiden. De kevertjes hebben een voorkeur voor witte of lichtgekleurde bloemen, daar eten ze alle zachten delen op die ze maar kunnen vinden. Blijkbaar is het witte bloemsoort waar jij de kever aantrof het meest populaire, ik heb enkele weken geleden dezelfde soort kever ook onverstoorbaar zijn gang weten doen.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment