Nog eentje van afgelopen weekend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
str*ntvlieg
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: str*ntvlieg
lekker scherp, mooie kleuren
al had ik 'm toch anders gekadreerd / gecropped, hij staat iets te linksboven imo
grts,
HansNikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
My travel photography site
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk berichtal had ik 'm toch anders gekadreerd / gecropped, hij staat iets te linksboven imo
grts,
Hans
De hoogte kan ik (waarschijnlijk) wel aanpassen.
Comment
-
Ik weet dat het "not done" is om zoveel ruimte te laten achter een onderwerp en zo weinig kijkruimte voor het onderwerp,
maar ik vind het hier net een meerwaarde geven aan de foto.
Dit roept bij mij het beeld op dat zo typerend is voor insecten. Ze zitten op de rand van een blad (en hier zelfs op de rand van de dof, knap gezien )
om vervolgens in een oogwenk weg te vliegen en een op en neer verend blad achter te laten.
Deze foto kan mij even veel vertellen als een bewegend beeld, en dat vind ik sterk.
P.S. Ik zou wel de restjes van het blad eronder wegclonen.
Comment
-
-
Heel scherp, heel mooi!
Grtz,Fabienne
Belangrijker dan hoeveel je hebt om van te leven, is hoeveel je hebt om voor te leven.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk berichtIk weet dat het "not done" is om zoveel ruimte te laten achter een onderwerp en zo weinig kijkruimte voor het onderwerp,
maar ik vind het hier net een meerwaarde geven aan de foto.
Dit roept bij mij het beeld op dat zo typerend is voor insecten. Ze zitten op de rand van een blad (en hier zelfs op de rand van de dof, knap gezien )
om vervolgens in een oogwenk weg te vliegen en een op en neer verend blad achter te laten.
Deze foto kan mij even veel vertellen als een bewegend beeld, en dat vind ik sterk.
P.S. Ik zou wel de restjes van het blad eronder wegclonen.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Comment