Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verlegen grote populierenboktor (update naar distelbok !)
de antennen van de kleine populierenboktor zien er ook zo uit...dus in principe kan dit ook
ik denk dat we een beeld van het schild nodig hebben om zeker te zijn, niet?
De grote is het in ieder geval niet want die heeft geel-zwarte antennen. De kleine heeft wel wit-zwarte antennen, maar die ziet er toch wat donkerder uit. De bovenkant biedt inderdaad zekerheid, maar ik blijf toch bij distelbok
Re: Verlegen grote populierenboktor (update naar distelbok !)
Hartelijk bedankt iedereen voor de positieve reacties
Niara : die 'knappe jongen' zal je het beestje wel bedoelen veronderstel ik
Jorgen en Mbili : ik heb het opgezocht in 2 boeken die ik hier heb. Ik twijfelde nog maar ging toch voor de populierenboktor. Ik ben het nu ook op het web eens gaan opzoeken en ik neig nu toch ook meer naar de distelbok.
Dus laten we het maar op de distel houden ipvd populier. In elk geval hartelijk bedankt voor de opmerkingen en zo blijkt weer dat dit niet alleen een site is om iets te leren ivm fotografie maar ook ivmd natuur.
Comment