Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hier mijn eerste macro fotos na het bekijken van zulke mooie foto's hier heb ik me ook een sigma 105mm macro gekocht
dit zijn een van men eerste fotos ervan is het iets?
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Welkom Rohnny in de wereld van onze kleine vrienden
geslaagde opnames: mooie scherpte en dof.
Eerste vind ik mooi qua achtergrond en die druppel
bij de tweede verkies ik dat lage standpunt tov de eerste dat linker zwarte gedeelte zou ik wegcroppen
Krachtige opnames, met voorkeur voor één bij twee sluit ik me aan bij devid
Eerste macro's velen zullen een beetje jaloers zijn denk ik
In elk geval ge kunt omgaan met da spul.
mvg Luc.
bij de tweede verkies ik dat lage standpunt tov de eerste dat linker zwarte gedeelte zou ik wegcroppen
Ga ik mee akkoord.
+ prachtig subtiele schaduw in die eerste !!!
RoméJo If I had made myself, I would be perfect. The same goes for my photographs.
prachtige opnames van eigenlijk heel vieze beesten. Te bedenken dat deze zo dikwijls op ons eten zitten
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
bedankt allen voor de fijne reactie's
en devid zal er de volgende keer op letten dat er geen zwarte gedeelte links te zien is
bedankt voor de tip
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment