Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

appelbloesem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• appelbloesem

appelbloesem in de tuin:

Last edited by pokoj z toba; 27 mei 2008, 16:40.

Re: appelbloesem

Sorry, maar deze opname is voor mij niet echt geslaagd, ik kan er met de beste wil geen scherpte op terugvinden of was dat de bedoeling? (scherptepunt ligt net achter de bloem lijkt me...)
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Volg volledig mijn voorganger.

Iedereen is vrij te posten in showcase... maar als je dit zelf niet ziet is er natuurlijk een probleem. Sorry, mijn (eerlijk) geacht.

Comment

Kritiek uiten mag Vinstermik, maar beleefd blijven mag natuurlijk ook. Kritiek dient ook opbouwend te zijn, overigens ik heb gezien dat je ook foto's post over optredens, in showcase, 200% scherp zijn die ook niet altijd... Voor mij is er dan nog steeds geen 'probleem'.
        ik had gehoopt dat er ook iets over compositie, kleur edm gezegd zou worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pokoj z toba Bekijk bericht
          Kritiek uiten mag Vinstermik, maar beleefd blijven mag natuurlijk ook. Kritiek dient ook opbouwend te zijn, overigens ik heb gezien dat je ook foto's post over optredens, in showcase, 200% scherp zijn die ook niet altijd... Voor mij is er dan nog steeds geen 'probleem'.
          ik had gehoopt dat er ook iets over compositie, kleur edm gezegd zou worden
          In showcase is het niet verplicht zijn mening te geven over compo e.d. Mag ik eerlijk zijn en mijn gedacht neerschrijven over deze allesbehalve scherpe foto, hetgeen toch een eerste vereiste is voor dit soort fotografie?

Trouwens, Wat houd je tegen te reageren op mijn foto's in showcase?

Comment

Nog veel werk aan de winkel.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

In dit topic staan de forumregels.

Citaat:
              Plaats hier je beste macro of close-up foto's welke je ter beoordeling wil tonen.

Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
              Showcase is bedoeld voor de betere foto.
              Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.

Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
              Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.

Nu naar je foto:
              Jij zelf bepaald of hij aan de voorwaarde voldoet zoals hierboven is gesteld.

Ik ben het wel met @Macroshopper eens.
              Er is idd nog veel werk aan de winkel en dit is toch geen schande.
              Ik leer ook nog iedere dag bij.

Door zelf zeer kritisch te zijn worden je foto's vanzelf beter.
              mvg
              Antoine

Comment

ik heb vooral gereageerd op het 'als je dit zelf niet ziet is er een probleem natuurlijk', niet op het feit dat er kritiek komt op de onscherpte. En inderdaad hij is niet perfect scherp, daar werk ik aan de volgende keren!

Comment

Working...
                X