Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Osteospermum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Osteospermum

zeer mooi hoor !!

Comment

hmmm, genieten
      Mvg Tim

Comment

Hééél mooi werk.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Mooie plaat met een heerlijk kleurenpalet
          mvg,
          Kinglouie
          de gustibus et coloribus non est disputandum
          Greetz, Artur Bex

Comment

Zeer sterk!
            --- Panasonic FZ 50---
            ---Canon Eos 450D---

Comment

Zoals steeds
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                Dank je.
                Ik maak er inderdaad een punt van om mijn foto's zorgvuldig te maken. Ik ben nu eenmaal een aanhanger van het feit dat wat je in showcase plaatst, ook afgewerkt moet zijn. Liever niets posten dan onafgewerkte zaken posten.
                Een attitude die ik tot mijn spijt steeds minder zie in deze rubriek. Ongelooflijk wat hier soms passeert. En dan heb ik het voor alle duidelijkheid niet over beginnersfoto's of platen die met wat minder dure spullen gemaakt zijn. Zolang ze maar uitstralen dat de maker alles van zijn/haar kunnen in de foto gestopt heeft is al meer dan genoeg voor mij.

Dus bij deze neem ik dan maar het risico om hier toch eens op te roepen om niet zomaar alles in showcase te plaatsen.:
                Terug een zeer mooie post, en zeer wijze woorden waar ik volledig kan in volgen.

Een beetje meer zelfkritiek zou zeker mogen, anderzijds reken ik mezelf nog niet bij lijst van 'super fotografen' als ik het zo mag noemen (degene die een post doen waarvan ik denk hoe doet hij of zij het) en van sommige showcase post heb ik soms ook het gevoel, soms na enkel dagen dit zou beter kunnen maar ondertussen staan deze wel te kijk , ik bedoel maar wat voor de ene showcase waardig is, is voor de andere niet showcase waardig ,alhoewel ik het niveau van de laatste tijd toch stukken lager vind dan vroeger en ik zou het spijtig vinden mochten bepaalde 'seniors' om reden van dit minder niveau afhaken.

Voor mij persoonlijk is dit forum nog steeds een bron van inspiratie en heeft tot doel bij te leren en grenzen te verleggen.

Zouden we klein beetje meer een dergelijke visie volgen dan denk ik dat we terug een stuk beter bezig zouden zijn.

Maar wie ben ik.
                mvg Luc.
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Schoontje

Comment

waw... meer heb ik niet te zeggen
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Weer een superplaatje.

mvg duindistel

Comment

Working...
                      X