Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oei! Wat een mooie serene belichting en focus. Het valt me altijd bij je foto's op, dat je erg zorgvuldig tewerk gaat, waardoor het resultaat heerlijk is, om naar te kijken (eyecandy)
:30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:
Het valt me altijd bij je foto's op, dat je erg zorgvuldig tewerk gaat, waardoor het resultaat heerlijk is, om naar te kijken (eyecandy)
Dank je.
Ik maak er inderdaad een punt van om mijn foto's zorgvuldig te maken. Ik ben nu eenmaal een aanhanger van het feit dat wat je in showcase plaatst, ook afgewerkt moet zijn. Liever niets posten dan onafgewerkte zaken posten.
Een attitude die ik tot mijn spijt steeds minder zie in deze rubriek. Ongelooflijk wat hier soms passeert. En dan heb ik het voor alle duidelijkheid niet over beginnersfoto's of platen die met wat minder dure spullen gemaakt zijn. Zolang ze maar uitstralen dat de maker alles van zijn/haar kunnen in de foto gestopt heeft is al meer dan genoeg voor mij.
Dus bij deze neem ik dan maar het risico om hier toch eens op te roepen om niet zomaar alles in showcase te plaatsen.
, maar ik zou de donkere (zand)stippen toch wegcloonen...
Mvg.
Zover wil ik nu ook weer niet gaan. De stippen zijn stuifmeelkorrels en da's een heel natuurlijk verschijnsel. Wegclonen zou de bloemen voor mij wat te plastiekerig maken. Ik wil geen fotocatalogus maken voor een postorderbedrijf met al te cleane en overgesatureerde bloemen.
En voor je het weet worden onze onderwerpen van die supergladde, onrealistische babes
Dank je.
Ik maak er inderdaad een punt van om mijn foto's zorgvuldig te maken. Ik ben nu eenmaal een aanhanger van het feit dat wat je in showcase plaatst, ook afgewerkt moet zijn. Liever niets posten dan onafgewerkte zaken posten.
Hear, hear !!!
't Zal "roepen in de woestijn" blijven, maar ik schaar mij hier volmondig achter. Een beetje 'zelfkritiek' zou dit forum heus geen kwaad doen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Zover wil ik nu ook weer niet gaan. De stippen zijn stuifmeelkorrels en da's een heel natuurlijk verschijnsel. Wegclonen zou de bloemen voor mij wat te plastiekerig maken. Ik wil geen fotocatalogus maken voor een postorderbedrijf met al te cleane en overgesatureerde bloemen.
En voor je het weet worden onze onderwerpen van die supergladde, onrealistische babes
Absoluut mooi plaatje en ik kan je helemaal volgen in jouw redenering. Sommige natuurfoto's zijn zo clean, dat er geen natuur meer uitstraalt.
Daar tegenover staat dat BD een fotoforum is en daarom zitten we (of enkel ik?)met een dilemma, techniek (en) of onderwerp?
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Heel mooi van kleur.
Ik zie wel meer dan één Osteospermum - but on the other hand: ik zie evenzeer redenen om het bij enkelvoud te houden in de titel..
Comment