Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Yep, na 15 jaar zwoegen ziet onze tuin er eindelijk uit zoals ik ze bij de aanleg in gedachten had. En nu is er echt een explosie van bloemen met al die oude rozen. Jammer genoeg bloeien de meeste van die oude (18e & 19e eeuwse) cultivars maar 1 keer per jaar. Ik vergelijk dat echter met een fles sublieme wijn. Zowel de herinnering als het verlangen naar het volgende seizoen/ de volgende fles zijn aangename gevoelens
Inderdaad. Ik heb een zeer lage dof gekozen gezien de roos zeer dicht op de struik groeit en de achtergrond anders storend werkt. Nu, met die 180mm stond ik een grote meter van de bloem.
En, hier zal je mij op mijn woord moeten geloven, de foto is handheld gemaakt. Effe oefenen op de ademhalingstechniek die, samen met 1/750, scherpe platen uit de hand mogelijk maakt. Zonder VR voor alle duidelijkheid.
Comment