Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gewoon nog maar eens vliegen.
Collapse
X
-
-
Re: Gewoon nog maar eens vliegen.
De scherpte zit nergens echt goed alhoewel het allemaal mooie compo's zijn. Jammer.
Comment
-
toch wel jammer dat ze alledrie onscherp zijn... in potentie mooie plaatjes.. althans mijn mening..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDe scherpte zit perfect , maar de dieptescherpte is ook voor míjn smaak een beetje te krap.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtDe tweede
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtDe waterdruppeltjes zijn natuurlijk wel mooi op de vlieg, maar ik ben beter gewend van je.
Onscherpte kan te wijten zijn aan de gebruikte sluitertijden tussen 1/6 en 1/20.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
-
k'heb je al scherper zien vastleggen ook de kleurbalans bij de eerste is me te groen/blauwmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
De tweede vind ik de mooiste
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtNeenee...'t is 't manneke dat minder presteert.Daar komt verandering in maar....geduld hé.
Comment
Comment