Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De eerste heeft mooi, zacht (avond)licht, maar een minder interessante kijkhoek. De tweede heeft een fantastische kijkhoek, maar keihard (middag)licht. De volgende opdracht is: die positieve punten combineren.
Het is een plezier, jouw vorderingen op dit forum te volgen. "Goed bezig" zeggen wij dan.
De eerste vind ik mooi met die schaduw.
De tweede is mooi scherp op 't kopje en de compo is ook leuk. In het vervolg een schaartje meenemen en de twee 'blaadjes' vooraan wegknippen.
De eerste vind ik mooi met die schaduw.
De tweede is mooi scherp op 't kopje en de compo is ook leuk. In het vervolg een schaartje meenemen en de twee 'blaadjes' vooraan wegknippen.
Zelfde gedacht, nu heb ik minder typewerk
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Het is een plezier, jouw vorderingen op dit forum te volgen. "Goed bezig" zeggen wij dan.
Thanks!
De tweede heeft een fantastische kijkhoek, maar keihard (middag)licht.
Ik vond het in dit geval nog meevallen, mede omdat je nu zijn schaduw mooi door het blad heen kan zien.
Hoe kan je overigens compenseren voor zo'n felle zon? Enige tips?
In het vervolg een schaartje meenemen en de twee 'blaadjes' vooraan wegknippen.
Hmmm, weet je hoe stil die beestjes blijven zitten?!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Hmmm, weet je hoe stil die beestjes blijven zitten?!
Yep dat weet ik maar al te goed. Vandaar dat ik zeg dat je een schaartje moet gebruiken.
Als je die blaadjes onderaan tegen de grond wegknipt dan zullen die beestjes daar weinig tot niets van merken.
Yep dat weet ik maar al te goed. Vandaar dat ik zeg dat je een schaartje moet gebruiken.
Als je die blaadjes onderaan tegen de grond wegknipt dan zullen die beestjes daar weinig tot niets van merken.
OK, maar tegen dat ik 1 blaadje heb weggeknipt, zit ie al 2 struiken verder.
Da krioelt er maar op los!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment