Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
raar, je exif gegevens zeggen dat je sluitertijd 1/125 is, maar ik merk toch precies wat bewegingsonscherpte op
wat jammer van de scherpte, ander had ie top geweest
blijven zoeken is de boodschap!
Grts,
Hans
Volgens mij is de zogenaamde bewegingsonscherpte die jij vernoemd niet aanwezig. Wat u bedoelt is waarschijnlijk het 4-voudig zicht van de 4 vleugeltjes die achter mekaar liggen.
Volgens mij is de zogenaamde bewegingsonscherpte die jij vernoemd niet aanwezig. Wat u bedoelt is waarschijnlijk het 4-voudig zicht van de 4 vleugeltjes die achter mekaar liggen.
neen hoor, er is wel degelijk een of andere onscherpte duidelijk aanwezig... kijk maar naar het hoofdje en de haarjtes erop
Zo zie je maar, je hoeft niet altijd ver te gaan om ze te vinden.
Gisteren even langsgelopen bij een buur die een vijver heeft, zitten veel juffers dus als het terug wat beter weer wordt ga ik voor een pintje en wat foto's tot bij hem, lekker makkelijk
On topic : Ik denk ook dat er op het kopje wat scherpte mist. Het is voldoende dat er net een heel klein zuchtje wind is en je hebt het zo zitten.
Comment