Op algemeen verzoek de foto bijgesneden en de blauwe vlekken weggewerkt. Bedankt Devid voor de tip, dan zijn ze wel te zien op mijn monitor en kon ik ze bijwerken.
Ik zou dit echter ook durven croppen zodat enkel de rechter blaadjes er nog opstaan of misschien net wat meer linkerblaadjes erbij zetten.
Puur persoonlijk uiteraard.
Alleen is de achtergrond niet volledig zwart (ik denk toch dat dat de bedoeling was). Er zijn een tiental grote vlekken die nog blauwig zijn (ik weet dat dat niet op alle computer monitoren duidelijk te zien is).
Ik zou dit echter ook durven croppen zodat enkel de rechter blaadjes er nog opstaan of misschien net wat meer linkerblaadjes erbij zetten.
Puur persoonlijk uiteraard.
Alleen is de achtergrond niet volledig zwart (ik denk toch dat dat de bedoeling was). Er zijn een tiental grote vlekken die nog blauwig zijn (ik weet dat dat niet op alle computer monitoren duidelijk te zien is).
De origineel lichte achtergrond zal door een bewerking zwart gemaakt zijn denk ik want het geeft me nogal een synthetische indruk op de bladranden.
Idee is goed maar de technische uitvoering is minder vind ik.
knap vicky schuif eens je grijswaarde in ps volledig naar de zwart kant zo zul je die vlekjes merken. op sommige pc met hoge contrast komen die uit op anderen niet
Comment