Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik wil er ook eentje aanschaffen..Blijkbaar de moeite niet?
Mooie klueren toch hoor maar zoals mjn voorgangers al zeiden.De Focus wat verder leggen en de ruis wat wegwerken. Tja smaken verschillen..maar vind ze toch zeer geslaagd.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ook hier 1 & 2. Goeie compo, inderdaad niet superscherp, maar met een nieuwe lens moet een mens toch altijd een beetje leren, niet (allez, ik toch hoor ) ? Wat de ruis betreft, mogelijk te wijten aan hoge iso waarde (iso 800) ?
Marleen
ik mis hier echt wel de scherpte die voor macro nodig is.
compo en kleuren is niets mis mee, maar het gebrek aan scherpte is te overheersend voor mij...
maar volgens mij ligt het probleem niet bij het fout focussen,
volgens mij moet je gewoon een kleiner diafragma nemen:
F3,5 en F4 is toch wel te krap op 100mm denk ik zo...
dus volgende keer kleiner diafragma (en een statief als ik je sluitertijd van nu bekijk)
en die foto's gaan dan vanzelf veel scherper ogen.
gewoon blijven schieten is de boodschap!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Comment