Ik moet eerlijk bekennen dat ik van de meeste spinnen gruwel.
Maar er is een uitzondering, namelijk de Zebraspin.
Ze kunnen je zo schattig aankijken en zijn zo actief.
Ik heb al een tijdje niet meer gefotografeerd en poste hier voorheen onder de naam Eddysign.
Gemaakt met een Canon 30D, MP-E 65 en een oude flitser met halfronde, kartonnen softbox (nieuw probeersel).
Allemaal buiten gemaakt, op de muur en het kozijn.
Een klein gaatje in de muur is genoeg om je in te verstoppen.
Dit mannetje heeft hele grote gifkaken, daar kan hij de vrouwen mooi mee imponeren.
Hij kijkt een beetje zielig en dat vind ik zo lief.
Deze kan zo in de vitrine vind je niet?
Ik speel al heel lang met de gedachte om beelden/modellen van insecten te maken zodat je goed kan zien hoe mooi ze in elkaar zitten.
De eerste die ik dan na zou maken is dit liefeheersbeestje omdat die ook zo perfect gebouwd zijn.
Maar er is een uitzondering, namelijk de Zebraspin.
Ze kunnen je zo schattig aankijken en zijn zo actief.
Ik heb al een tijdje niet meer gefotografeerd en poste hier voorheen onder de naam Eddysign.
Gemaakt met een Canon 30D, MP-E 65 en een oude flitser met halfronde, kartonnen softbox (nieuw probeersel).
Allemaal buiten gemaakt, op de muur en het kozijn.
Een klein gaatje in de muur is genoeg om je in te verstoppen.
Dit mannetje heeft hele grote gifkaken, daar kan hij de vrouwen mooi mee imponeren.
Hij kijkt een beetje zielig en dat vind ik zo lief.
Deze kan zo in de vitrine vind je niet?
Ik speel al heel lang met de gedachte om beelden/modellen van insecten te maken zodat je goed kan zien hoe mooi ze in elkaar zitten.
De eerste die ik dan na zou maken is dit liefeheersbeestje omdat die ook zo perfect gebouwd zijn.
Comment