Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Heel mooie opnames . Hoe heb je de belichting gedaan?
Deze zat op de deur van de garage. Een bloempje uit de tuin geplukt en het vlindertje er laten opkruipen.
De belichting is dus gewoon de TL-verlichting van de garage.
Ik heb het bloempje wel zo geplaatst dat de belichting, naar mijn gevoel, goed was (lees: niet te hard).
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Was het Sabine? Ze is bij mij ook al eens langsgeweest . Ben toen ook tot een stuk in de nacht met haar bezig geweest .
Dat is ze inderdaad. Ze sprak gisteren over een fotograaf waarmee ze ooit eens een zwoele nacht had beleefd. Nooit gedacht dat jij dat was.
Ik dacht dat jij niet op geel viel
Duurt dat lang om zo een beest af te richten om perfect te poseren ?
Nachtvlindertjes zijn in tegenstelling tot hun dagbroeders -en zusters vrij rustige beestjes.
Ik heb er een paar maand geleden eentje gefotografeerd met een sluitersnelheid van 30". En bewegen deed hij niet.
Comment