Olala liever in jou tuin dan in de mijne Voor ze boven komen eten ze wel eerst al de wortels in hun buurt op, dus al die planten en het gras sterven af .
Wel een mooie, scherpe foto
Het zijn in de eerste plaats de merels en eksters die ze eten, die het gazon kapot trekken.
Volgens mij zou dit een engerling van een Junikever kunnen zijn. Deze is van dezelfde familie net zoals de Rozenkever en eet vooral graswortels waar de engerling van de Meikever ook wortels van heesters eet.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Olala liever in jou tuin dan in de mijne Voor ze boven komen eten ze wel eerst al de wortels in hun buurt op, dus al die planten en het gras sterven af .
Wel een mooie, scherpe foto
Inderdaad, bruine, uitgedroogde plekken in het gazon zijn het resultaat... En zeldzaam ?, als je bij mij één schup in de grond steekt heb je er minstens één !
Inderdaad, bruine, uitgedroogde plekken in het gazon zijn het resultaat... En zeldzaam ?, als je bij mij één schup in de grond steekt heb je er minstens één !
On topic : mooie foto van dit (on)gedierte !
Mvg.
Hehe lol. Hier ook, ik laat de vogeltjes lekker smullen. Mijn gazon ziet er toch niet al te goed meer uit
Comment