Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M'n eerste juffers van 2008 :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• M'n eerste juffers van 2008 :-)

Ben vandaag eens teruggegaan naar de plek waar ik vorig jaar m'n eerste juffers heb weten vast te leggen... En 'k had wederom succes 'k Heb nu al zin om er binnenkort wéér er naartoe te gaan

1/400s f/5.0 ISO400 100mm

1/400s f/5.0 ISO400 100mm
    www.indetailfotografie.nl

Re: M'n eerste juffers van 2008 :-)

effe wat meer scherpte mag wel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi van kleur en compo,mag idd iets scherper.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik vind ze mooi.
        Misschien een kleiner diafragma volgende keer?
        Mvg Tim

Comment

Mooie eerste
          Groetjes Hendrika

Comment

Bedankt voor de reacties.

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Ik vind ze mooi.
            Misschien een kleiner diafragma volgende keer?
            Ik had inderdaad beter een wat kleiner diafragma gebruikt. En gezien de sluitertijden had ik 'em best nog een stopje kunnen knijpen. 't Beestje zat alleen op een vreselijk lastige plek verscholen (onder de struiken in de schaduw) en ik kon er bijna niet bijkomen met de camera (en daardoor was't helaas ook niet mogelijk om de lens meer evenwijdig aan het beestje te krijgen wat resulteert in een onscherpe achterlijf) en had ook niet echt een stabiele houding om de camera vast te houden, en heb daarom maar gekozen voor een zo kort mogelijke sluitertijd. Toch vond ik persoonlijk de scherpte op de kop wel een beetje meevallen. Ik heb ze dan ook niet verscherpt bij het nabewerken.....
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties.

Ik had inderdaad beter een wat kleiner diafragma gebruikt. En gezien de sluitertijden had ik 'em best nog een stopje kunnen knijpen. 't Beestje zat alleen op een vreselijk lastige plek verscholen (onder de struiken in de schaduw) en ik kon er bijna niet bijkomen met de camera (en daardoor was't helaas ook niet mogelijk om de lens meer evenwijdig aan het beestje te krijgen wat resulteert in een onscherpe achterlijf) en had ook niet echt een stabiele houding om de camera vast te houden, en heb daarom maar gekozen voor een zo kort mogelijke sluitertijd. Toch vond ik persoonlijk de scherpte op de kop wel een beetje meevallen. Ik heb ze dan ook niet verscherpt bij het nabewerken.....
              Ze zijn ook aartsmoeilijk om vast te leggen, 'k zou ze toch proberen iets op te scherpen, want mooi zijn ze
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

Comment

Working...
              X