Vandaag naar het bos geweest en dit beestje op de camera kunnen zetten. Ik heb alleen geen idee hoe ie heet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een euh...
Collapse
X
-
-
Re: Een euh...
"gevlekte dennenboktor" of rhagium bifasciatum.
Foto's zijn goed, maar om een of andere reden vind ik ze wat "saai" (al is dit sterk uitgedrukt!)
Ik kan ook niet zeggen waaraan het ligt....Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)
-
Ik vind ze helemaal niet saai! Mooie reeks met de tweede als uitschieter!
Comment
-
-
-
Mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar de tweede al had deze wat mij betreft wel ietsjes lichter gemogen... Maar toch een fraaie plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtMijn voorkeur gaat ook zeker uit naar de tweede al had deze wat mij betreft wel ietsjes lichter gemogen... Maar toch een fraaie plaatNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk berichtZelfde mening
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDe pose van nr2...daar hou ik van.
wellicht nog een reepje van de onderkant afhalen..
Comment
-
ja, sorry hoor misschien heb ik me wat te sterk uitgedrukt!!
De tweede is inderdaad een leuke pose, maar ze komt niet sterk genoeg over: extra croppen???
Enfin... ik heb je toch aan de naam geholpen héEen goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)
Comment
-
@D80: Ik nam je niks kwalijk hoor Iedereen zijn eigen mening toch? Kan toch dat je ze minder vindt? Maar wat bedoel je met extra croppen? Deze zijn namelijk helemaal niet gecropt. Of bedoel je net dat ik wél moet croppen. Ben dan altijd bang dat de kwaliteit van de foto achteruit gaat.
@Hendrika: Klopt ja ! Kleurtjes vond ik ook lekker op de laatste. Ik kon niet kiezen, dus daarom alle 3 gepost en ik laat de voorkeuren over aan jullie hihiCanon PowerShot S3
Comment
Comment