Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bedankt voor de reacties
ik had lang getwijfeld of ik er wel goed aan gedaan heb meteen zo n lange maco te kopen, ik kreeg maar geen plaatjes zoals ik ze wou, maar nu begin ik hem eindelijk wat onder de knie te hebben
bedankt voor de reacties
ik had lang getwijfeld of ik er wel goed aan gedaan heb meteen zo n lange maco te kopen, ik kreeg maar geen plaatjes zoals ik ze wou, maar nu begin ik hem eindelijk wat onder de knie te hebben
Schoon foto's Sören! Ze zouden voor mij nog een tikkeltje scherper mogen (of een ietsiepietsie grotere DOF waardoor ze scherper lijken?) maar ik vind ze nu ook al heel erg goed.
Ik heb vorige vrijdag in het Hallerbos even met de Nikkor 200mm Micro van een vriendelijke meneer mogen spelen, terwijl hij verder landschapsfoto's maakte... Inderdaad niet gemakkelijk. Het was de eerste keer dat ik foto's maakte met een echte macrolens en ik heb mijn peren gezien!
Comment