Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op het randje met weerkaatsing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: op het randje met weerkaatsing

Dit zijn foto's die mij uitnodigen meer macrowerk te maken....mooi toch

Comment

Het zal waarschijnlijk aan mezelf liggen maar ik begrijp de bovenstaande commentaren niet.

Ik zie een foto met grote pixels (zware crop?) die nergens de gewenste scherpte vertoont. De compo zit goed en de schittering is heel mooi. Maar daar stopt het dan ook.

Neem het me niet kwalijk Vicky, maar deze foto kan mij kwalitatief echt niet bekoren. Vooral omdat ze zo in contrast staat met de kwaliteit van je andere foto's.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
        Het zal waarschijnlijk aan mezelf liggen maar ik begrijp de bovenstaande commentaren niet.

Ik zie een foto met grote pixels (zware crop?) die nergens de gewenste scherpte vertoont. De compo zit goed en de schittering is heel mooi. Maar daar stopt het dan ook.

Neem het me niet kwalijk Vicky, maar deze foto kan mij kwalitatief echt niet bekoren. Vooral omdat ze zo in contrast staat met de kwaliteit van je andere foto's.

Thanks Pendragon. Het is idd een zware crop daarom is de kwaliteit minder maar 'k vond de schittering en weerkaatsing wel mooi om aan jullie te laten zien. 'k Zal er toch eens moeten over denken om een dslr met macro-lens te kopen
        Groetjes Vicky

Comment

Working...
        X