... en die mag gelijk voor de determinatie zorgen zie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eéntje voor Ticor
Collapse
X
-
-
Re: Eéntje voor Ticor
Merci Hans
Het is in ieder geval weer een prachtplaat Kleurtjes, DOF, compo = mjamie!
Als ik de buikschuier (haartjes aan de buik waarmee ze stuifmeel verzamelen) bekijk, denk ik aan de Gewone Behangersbij (Megachile versicolor). 't Zijn die bijtjes die stukken van de bladeren snijden om hun nest mee te maken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niara Bekijk berichtPrachtig! Mooie kleuren en perfecte scherpte
Grtz,Fabienne
Het grote gelijk is zelden het grote geluk.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtMerci Hans
Het is in ieder geval weer een prachtplaat Kleurtjes, DOF, compo = mjamie!
Als ik de buikschuier (haartjes aan de buik waarmee ze stuifmeel verzamelen) bekijk, denk ik aan de Gewone Behangersbij (Megachile versicolor). 't Zijn die bijtjes die stukken van de bladeren snijden om hun nest mee te maken.
waar haal je buiten het leren van de determinatie ervan nog de tijd om foto's te maken ?
Btw: Weer knap vastgelegd Hans'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtTim, je lijkt wel een wandelende encyclopedie i.v.m. je kennis over insecten,
waar haal je buiten het leren van de determinatie ervan nog de tijd om foto's te maken ?
O ja, fotograferen doe ik overdag en determineren doe ik als normale mensen slapenLast edited by Ticor; 24 april 2008, 07:56.
Comment
-
heel mooie compomijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
Dit is macrowerk waarvan ik droom het ooit zo te kennen...kleur,dof en compo zijn perkekt,neem daar nog Ticor zijn determinatie's bij en dan denk je....pffff Jesus....prachtig is dit
Comment
-
Bedankt mensen, jammer genoeg zal ik de volgende weken iets minder kunnen fotograferen. Morgen moet ik een ingreep aan mijn R schouder ondergaan (impingement syndroom : botuitsteeksel wegfrezen). Maar voor vandaag heb ik nog een paar mooie .
Comment
-
succes met de operatie, hans.
't zal even moeilijk zijn, maar daarna
zal de honing des te zoeter zijn
mm
Comment
Comment