Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste is de beste in mijn ogen. En ik ga akkoord met Bouk : de flash was er aan alledrie teveel. Dit merk ik de laatste tijd wel meer op bij macro-opnamen. Meestal is het natuurlijk licht het beste !
Eerste is de beste in mijn ogen. En ik ga akkoord met Bouk : de flash was er aan alledrie teveel. Dit merk ik de laatste tijd wel meer op bij macro-opnamen. Meestal is het natuurlijk licht het beste !
Mvg.
Mee eens. De eerste is een rouwvlieg (Biblio sp) wat eigenlijk een mug is, de tweede is een bandzwever (Syrphus sp) en de derde is een bij.
Mvg.
Denk er hetzelfde over ...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment