Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een dubbele gerbera
Collapse
X
-
-
Re: Een dubbele gerbera
Voorkeur voor nummer 2.
De eerste is te donker, en bij de derde zitten er blaadjes voor het hart van de bloem.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk berichtVoorkeur voor nummer 2.
De eerste is te donker, en bij de derde zitten er blaadjes voor het hart van de bloem.grt, TROPCAL
www.tropcal.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtOok de tweedeal mochten de voorste blaadjes van de bloem ook scherp zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtIs een bloem van 8cm breed en met een macro is dat moeilijk, denk niet dat dat iemand lukt, maar je weet nooit , ik had diaframa 22 opGroetjes Hendrika
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtHeb PM gestuurd
@koentje1950
Idd eens met de voorgaande commentaren.
Je 2e is de betere van de 3.
Misschien eens proberen in een vierkant, ( de bovenkant hoger ) zodat je aan de linkerkant en aan de bovenkant van het hart ongeveer dezelfde ruimte hebt.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
mooi, al is de eerste wat aan de donkere kant.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Tweede is erg mooi!Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk berichtMogen wij niet meegenieten van de hulp?
Greetz rich
Vond hier f/ 22 niet nodig, en de bloem iets draaien zodat ze meer frontaal komt te staan, en ze helemaal scherp wordt.Groetjes Hendrika
Comment
-
Comment