Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
alé Bouk, k'heb een poging gedaan ,k'weet wel niet als dit je meer kan bekoren.(zie onder) ietsje correctie niveaus.
@F@bke, ik weet dat niet iedereen hoog oploopt met low dof opnames toch werk ik graag in dit gebied, al was het maar alleen om een andere kijk te brengen,en jawel ik heb ook scherpere exemplaren maar deze zijn mooi maar zo gewoon 'roos'.
enkele toelichtingen
Model Canon EOS 300D DIGITAL
Shutter speed value 1/60 s : Aperture value f/3.5
ISO speed ratings ISO 100 : Exposure bias value 0.00 eV
Metering mode Pattern
Flash Flash fired, auto mode, red-eye reduction mode (MR-14EX )
Focal length 105 mm : White balance Auto white balance
Genomen met natuurlijk tegenlicht zodoende de roos transparant werd, met nadeel dat de kleuren niet meer dat intens wit waren, invulflits gebruik en auto witbalans, misschien deze beter op flitslicht geplaatst.
In elk geval reeds bedankt voor de reacties, het is steeds leerzaam
mvg Luc.
Comment