Vlieg staat er mooi op !! stengeltje rechts doet een beetje vreemd aan
Het lijkt alsof je de achtergrond sowieso hebt zitten bewerken. Waarom dan niet het stengeltje ineens mee weggekloond? De vlieg zelf staat er heel mooi op.
Het lijkt alsof je de achtergrond sowieso hebt zitten bewerken. Waarom dan niet het stengeltje ineens mee weggekloond? De vlieg zelf staat er heel mooi op.
Ik volg, maar aarzelend... Repetitie in een beeld is over 't algemeen altijd zeer dankbaar, maar hier staat het tweede stengeltje wel bijzonder ongelukkig...
Maar het vliegje staat er mooi op
Greetz, Karibe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik volg, maar aarzelend... Repetitie in een beeld is over 't algemeen altijd zeer dankbaar, maar hier staat het tweede stengeltje wel bijzonder ongelukkig...
Maar het vliegje staat er mooi op
Greetz, Karibe
Mag me hier volledig bij aan sluiten, dat tweede stengeltje lijkt er mij ook te veel aan.
mvg Luc
Comment