Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk vind ik dit probeersels om je lens en instellingen te oefenen.
Je zal er van leren, maar om nu te zeggen showcase...?
Mis een leuke/uitdagende/verrassende compo om te beginnen.
Zelf maak ik zulke foto's, bekijk ze even om verandering aan instellingen te onderzoeken en hup... weg ermee.
(niet slecht bedoeld he!)
Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)
Persoonlijk vind ik dit probeersels om je lens en instellingen te oefenen.
Je zal er van leren, maar om nu te zeggen showcase...?
Mis een leuke/uitdagende/verrassende compo om te beginnen.
Zelf maak ik zulke foto's, bekijk ze even om verandering aan instellingen te onderzoeken en hup... weg ermee.
(niet slecht bedoeld he!)
Ik dus niet ik kan mateloos geintrigeerd raken van dit soort kleine details van een bloem waar ik dagelijks naar kijk en waarvan zo'n detail me pas opvalt als ik door de macro kijk...
Smaken verschillen nu eenmaal zullen we maar zeggen
Maar toch bedankt voor willen kijken, je neemt in ieder geval de moeite je zegje te doen! (al wil ik liever alleen postieve geluiden (dit is een geintje!))
alle begrip voor het feit dat het jou mateloos intrigeert, maar ik zie ook liever een bloempje min of meer als geheel. Kwestie van smaak en interesse uiteraard. Gelukkig maar dat er diverse interessen zijn, anders zou het op het forum saai zijn, niet?
In tegenstelling tot sommigen vind ik dit een zeer interessante benadering. Wat betreft de foto's vind ik dat de kleuren een beetje meer mogen uitkomen...ze komen een beetje flets over. Effe door photoshop halen misschien.
Ik dus niet ik kan mateloos geintrigeerd raken van dit soort kleine details van een bloem waar ik dagelijks naar kijk en waarvan zo'n detail me pas opvalt als ik door de macro kijk...
Smaken verschillen nu eenmaal zullen we maar zeggen
Dan verschillen we hierin niet van smaak hoor!
Ben er zelf door gefascineerd! Zelfs nog kleinere details (microscopie).
Ik had het enkel over de wijze van uitvoering, niet het onderwerp.
Vind het zo een beetje te rechttoe rechtaan.
Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)
Comment