Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kritiek mag hier dus
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat hierop te zeggen. De foto is zeker niet slecht, maar.........ik zie onderaan rechts een stuk onscherp dan een stukje scherp en weer onscherp en terug scherp om dan onscherp te eindigen
't Ligt misschien aan mij en krijg je nog andere reactie's
Maar het belangrijkste is dat je hem zelf goed vind
ik vind het goed , heel goed zelf maar de scherpte had ik toch anders gezet met name op de ribbels en niet er half achter nu stoort dit onscherp stuk nogal.
@ Hendrika
Idd het scherp, onscherp, scherp.
Alleen zou ik niet weten hoe je het bij zo'n kleine scherptediepte en dan in dit standpunt zou kunnen veranderen.
@Mutse
Dit ga ik zeker nog een keer proberen om alleen de rand scherp te krijgen.
Dan zou het probleem van hierboven ook opgelost moeten zijn.
@Bouk
Dat zou wel gaan alleen mis je dan de as van het wieltje en dat was iets wat ik er zeker op wilde hebben.
Maar bedankt voor het meedenken, met de volgende pogingen ga ik wel proberen om het zwart te vermijden aangezien het toch blijkt te storen.
@Odul Reilouc
Zo'n technisch hoogstandje is het niet hoor, alleen een 50mm objectief achterstevoren tegen een tele plakken en dan milimeteren.
Comment