Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
niet wanhopen of zelf eens reageren zelfs alziende oog van bouk heeft tijd nodig
belichting
scherpte en dof (misschien exif bij posten) vermoedens: te grote aperture, geen stafief of te lange sluiter
compositie maar ik zou wat draaien tot het web horizontaal ligt IMHO
Bouk reageert alleen op spinnenfoto's als het woord spin in de naam van de topic voorkomt....(dit vanwege zijn angst voor spinnen, dan word hij er een beetje op voorbereid)..
Scherpte op het achterlijfje kan wel iets beter, (vind ik) maar de compo/belichting en kleur vind ik wel oké...
Tv: 1/125
Av: 10
ISO: 400
focal length: 105mm
white balance mode: auto
Ik kan mij niet echt meer herinneren of ik nu wel of niet gebruik gemaakt heb van mijn statief, maar ik vermoed van niet.
De scherpte had idd over het gehele lichaam mogen liggen, terwijl ze nu rond de kop hangt.
Het web helemaal horizontaal brengen wil ik niet doen, het zou niet echt realistisch zijn (ik heb hem nu al schuiner geplaatst om een diagonaal van het web te krijgen, maar de orginele foto staat dus verticaler)
bedankt in ieder geval voor julie opbouwende kritiek
Comment