Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Wel Jacky, hier moet ik de rest van de fanclub tegenspreken. Ik heb moeite om scherpte te vinden in deze foto. Vooral het hart van de bloem oogt troebel.
De instellingen zijn ongeveer hetzelfde als bij jouw andere Germini. Die is scherper.
Als ik de lange sluitertijden zie, veronderstel ik dat ook deze foto vanop statief gemaakt is. Er moet dus een andere oorzaak zijn voor de bewegingsonscherpte.
Misschien had het gebruik van de timer-functie of een draadontspanner beweging kunnen voorkomen.
Da's mijn gedacht.
Last edited by Jos Vanhengel; 7 december 2007, 19:03.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Wel Jacky, hier moet ik de rest van de fanclub tegenspreken. Ik heb moeite om scherpte te vinden in deze foto. Vooral het hart van de bloem oogt troebel.
De instellingen zijn ongeveer hetzelfde als jouw andere Germini. Die is scherper.
Als ik de lange sluitertijden zie, veronderstel ik dat ook deze foto vanop statief gemaakt is. Er moet dus een andere oorzaak zijn voor de bewegingsonscherpte.
Misschien had het gebruik van de timer-functie of een draadontspanner beweging kunnen voorkomen.
Da's mijn gedacht.
En gelijk heb je, die andere twee zijn naar mijn gedacht ook niet scherp
genoeg maaaaar....ik maak er werk van hoor, 't is weer wennen aan mijn nief cameraatje
Comment