Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een beetje gemengde gevoelens...
Aan de ene kant prachtig, maar aan de andere kant is er iets in mij wat beestjes het liefst in hun natuurlijke omgeving ziet, dit is overigens geen oordeel dat dit niet goed is hoor, want het lijkt mij best mooi om ook eens zo’n experimentje te doen.. En als ik het zou doen, dan zou ik het op dezelfde respectvolle manier doen zoals jij het beschrijft...
Kortom: gemengde gevoelens, maar toch zeker een geslaagd experiment en vind het de moeite waard (bij een juiste gelegenheid) om dit experiment ook eens te doen..
Hier ga ik volledig mee akkoord.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment