Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze kwam ik vandaag tegen...ze zijn (zoals jullie wellicht uit mijn vorige reeks weten) circa 1.5 mm groot dus je ziet ze vrij gemakkelijk over het hoofd...
heel sterk. op welke vergroting is dat ? met tussenringen of niet ?
Ik heb ze gemaakt met de MP-E 65mm... ik 'dacht' ongeveer met een 2X vergroting... maar ik denk dat je met tussenringen ook een heel eind komt qua resultaat...
Ik zou ze het liefst nog groter in beeld willen brengen maar dat is me nog niet gelukt.... dit is ook pas de 2e keer dat ik ze bewust ben tegengekomen terwijl de springstaartjes (zoals Pendragon in mijn vorige reeks aangaf) toch veelvuldig voorkomen...
Deze zaten op een bemost stuk hout in een heemtuin... Ik ging op mn hurken zitten want ik was op zoek naar een hele kleine wants-achtige soort die ik daar eerder zag, en plotseling zag ik deze verschijnen... Als je ze al eens eerder hebt gezien dan vallen ze de volgende keer toch beter op maar het blijft toch wel goed opletten...
Comment