Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Als je me plat op de buik in de gracht had zien liggen achter mijn tripod aan met de flits aan een kabeltje in de hoogte gestoken, links, rechts belicht om maar uit te proberen welk effekt dit geeft, zou je het zeker begrijpen.
groeten.
Als je me plat op de buik in de gracht had zien liggen achter mijn tripod aan met de flits aan een kabeltje in de hoogte gestoken, links, rechts belicht om maar uit te proberen welk effekt dit geeft, zou je het zeker begrijpen.
groeten.
Knappe foto, van extra flitslicht is heel weinig te merken dus
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
groeten.
inderdaad nu begrijp ik de titel wel en kan er me van alles bij inbeelden in elk geval is het niet te zien dat er geflitst is, knap gedaan.
Comment