Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein maar dapper
Collapse
X
-
-
Re: Klein maar dapper
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht'k vind de overgang te brusk en niet mooi uitlopend wat in deze foto wel mooi was geweest.
Ik had juist de bedoeling hem los te maken van zijn grotere broers/zussen...
hem op de voorgrond te laten treden.
Had er wél nog een paar met een kleiner difragma waar de overgang dan wél "uitlopend" was.
Heb ook de indruk dat ondanks het mistige,sombere herfstweer en de sfeer die daarmee samenhangt een foto met wat meer kleurnuances en licht/kleurspel het beter doet bij de meesten? Misschien moet ik mijn stijl dus wél wat aanpassen?D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht'k vind de overgang te brusk en niet mooi uitlopend wat in deze foto wel mooi was geweest.D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk berichtBedankt voor je eerlijke mening
Ik had juist de bedoeling hem los te maken van zijn grotere broers/zussen...
hem op de voorgrond te laten treden.
Had er wél nog een paar met een kleiner difragma waar de overgang dan wél "uitlopend" was.
Heb ook de indruk dat ondanks het mistige,sombere herfstweer en de sfeer die daarmee samenhangt een foto met wat meer kleurnuances en licht/kleurspel het beter doet bij de meesten? Misschien moet ik mijn stijl dus wél wat aanpassen?
Niets houdt je tegen om ter plaatse een reeks foto's te maken met steeds verschillende dof. Dan haal je er wel een goeie uit en je leert ook waarom de anderen niet goed waren.
Comment
-
mooi, maar mijn aandacht gaat wel meteen naar de achtegrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment