Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ga hier zeker niet verkondigen dat het geen mooie plaat is...want dat is het zeker wel....prachtig zelfs Maar toch zie ik de beestjes liever in een natuurlijke omgeving. Just my humble opinion
Beste Ticor,
Ik weet niet waar jij op baseer dat dit beestje niet in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd is.
Deze rups is wel degelijk in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd.
Als je mijn manier van werken even doorleest bij de foto van de huisspin dan begrijp je het mischien.
Of je moet nog even wachten op de focus van november/december waar ik in staat met een interview over mijn macrostijl.
mischien begrijp je het dan beter.
Beste Ticor,
Ik weet niet waar jij op baseer dat dit beestje niet in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd is.
Deze rups is wel degelijk in zijn natuurlijke omgeving gefotografeerd.
Als je mijn manier van werken even doorleest bij de foto van de huisspin dan begrijp je het mischien.
Of je moet nog even wachten op de focus van november/december waar ik in staat met een interview over mijn macrostijl.
mischien begrijp je het dan beter.
Of ik begrijp je verkeerd natuurlijk dat kan ook
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt,meer waarschijnlijk druk ik me verkeerd uit. Ik zie liever wat levendigere kleurtjes. Dat is puur een persoonlijk gevoel en doet niets af aan je foto of techniek. Zoals ik al zei, het is een prachtige plaat.
Comment