Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat is er mee gebeurd?
Mij lijkt het alsof deze bedwelmd is of een mep gekregen heeft.
Lijkt mij zeer onnatuurlijk dat je een libel zo dicht kan fotograferen en ik vind de houding ook bizar.
Mooie scherpe close up, ik blijf enkel met vraagtekens zitten!
Wat is er mee gebeurd?
Mij lijkt het alsof deze bedwelmd is of een mep gekregen heeft.
Lijkt mij zeer onnatuurlijk dat je een libel zo dicht kan fotograferen en ik vind de houding ook bizar.
Mooie scherpe close up, ik blijf enkel met vraagtekens zitten!
Nee serieus, er is hier zeker niets bedwelmd of platgemept...(en zal dat ook nooit doen voor een foto)
Deze libel (6 à 7cm) zat op een grote terracotta-kruik in de tuin en was vrij gemakkelijk te benaderen...
Eens ik dichterbij wou komen is hij/zij (?) een paar keer opgevlogen, maar kwam verwonderlijk
steeds weer terug op zijn zelfde plaats zitten...
Daarna kon ik steeds wat dichterbij komen tot 1:1 en na wat observatie door de zoeker zag ik dat
de libel zijn kopje steeds heen & weer beweegde...
Na nog wat wachten was ik erin geslaagd om juist af te drukken toen hij zijn kopje schuin hield
Vraagtekens opgelost ?
Last edited by scalll; 30 september 2007, 20:40.
Reden: typo
Kan ik maar 1 ding zeggen : Subliem .
Ik ben zaterdag naar een plaats geweest war er veel zaten en het dichtst dat ik raakte is ne meter of 5.
Wat de bewondering voor uw foto enkel groter maakt
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Comment