Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Getrokken met m'n canon 300D, standaard kit lens. Ik ben zelf ongelooflijk tevreden van de scherpte, zelfs met deze kitlens, die toch ondertss al een paar jaar oud is...
Shutter Speed: 1/400 second
F Number: F/8.0
Focal Length: 55 mm
ISO Speed: 200
Hmm, tis een redelijke crop, dus ik zal hem eens opnieuw uitsnijden... Zijn er dingen die ik in acht moet nemen?
Bv de blinde bij (dank daarvoor ) meer links of rechts zetten, meer naar boven of meer naar onder...
Wat is er vaak het aantrekkelijkst?
Een mooi zacht plaatje, met knap glanzende vleugeltjes.
Wat je vraag over een andere crop betreft, als het de mijne was zou ik hem meer plaats geven aan de linkerkant, zo heeft het beestje meer kijkruimte. Dus links meer, rechts minder, beestje rechts uit het midden zetten.
Marleen
Comment