Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene ogen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groene ogen

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Ja ...dat is hetgene wat ik bedoel....moest er ooit een 2x of 2.5 x crop dslr camera op de markt komen dan had je het perfecte gereedschap voor veel scherpte diepte in macrofotografie.
    Ik verwacht niet dat men zulke camera's ooit zal maken want dan verkopen ze veel minder dure telelenzen.....een 300mm word op een 2x crop reeds een 600mm en op een 2.5 x crop 750mm
    Die bestaan al hoor Rupselkopke. Olympus maakt zo'n toestellen (E-410, etc . . .). De sensor van Olympus is "slechts" 17x13mm, 't is het 4/3 formaat. Crop factor is inderdaad 2x.
    Hmm, misschien moet ik zelf toch ook es een Oly overwegen
    Last edited by dleemans; 27 augustus 2007, 21:29.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Die bestaan al hoor Rupselkopke. Olympus maakt zo'n toestellen (E-410, etc . . .). De sensor van Olympus is "slechts" 17x13mm, 't is het 4/3 formaat. Crop factor is inderdaad 2x.
      Hmm, misschien moet ik zelf toch ook es een Oly overwegen
      Ik bedoelde natuurlijk een Canon body......anders moet ik ook al mijn lenzen weer opnieuw kopen en Oly heeft ook geen MP-E65 lenske
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Ik bedoelde natuurlijk een Canon body......anders moet ik ook al mijn lenzen weer opnieuw kopen en Oly heeft ook geen MP-E65 lenske
        Bwa, uw reputatie in acht nemend zou je die MP-E toch wel effe kunnen ombouwen zodat ze ook op een Oly werkt
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Working...
        X