hopelijk zijn jullie ze nog niet beu gezien
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
en nog eentje...de groene knolamaniet
Collapse
X
-
-
Re: en nog eentje...
Door het lage camerastandpunt lijkt dit een enorme paddestoel te zijn.Dit is eigelijk hoe muizen ,kikkers (kleine dieren) deze paddestoel zouden zien .Goed in beeld gebrachtCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
-
-
Ik ben ze nog niet moe gezien hoor!Dus laat de championnekes maar komen!
't Moeten dan wel wat mooie plaatjes zijn natuurlijk,zoals den deze,maar Jackske
heeft daar blijkbaar geen moeite meeGroetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
.....en zoals altijd is het een pareltje...mooi standpunt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk berichtIk ben ze nog niet moe gezien hoor!Dus laat de championnekes maar komen!
't Moeten dan wel wat mooie plaatjes zijn natuurlijk,zoals den deze,maar Jackske
heeft daar blijkbaar geen moeite mee
Comment
-
Beu gezien Het seizoen moet nog goed en wel beginnen
Ik vind het een prachtfoto
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHeel mooi
Nu het insectenseizoen stilletjes aan op zijn einde begint te lopen, zal ik me dringend eens moeten bezig houden met het leren fotograferen van die wonderlijke schimmels.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht'k Ben ervan overtuigd dat jou dat zeker zal lukken !
Het mag dan wel een statisch onderwerp zijn, maar ik heb vorige week een poging gewaagd (en mislukt) en ik heb het aan den lijve ondervonden dat het een uitdaging is om ze goed vast te leggen!
Comment
-
Misschien wist je het al.
Maar dit is de Groene knolamaniet (Amanita phalloides). Een van de allergiftigste paddenstoelen.
Kijken mag, opeten niet
Comment
Comment