Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jaja de scherpte is er. Nu de achtergronden in de gaten beginnen houden.
Mooie plaatjes.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Enne... Corsica Prachtig land!
Toevallig ook landschapsfoto's genomen daar? Ik ben laatst met een hele bende naar daar geweest (Ajaccio, Bonifacio, Corte, Bastia hebben we aangedaan, vervolgens een steneneilandje bezocht tussen Corsica en Sardinië, dan even doorgevaren naar Porto Vecchio (al is dat een niet zo corsicaans stadje), om vervolgens telkens weer op de camping in Moriani te belanden)
Zekers de 1e mooi, jammer van de 2e dat hij zoveel ruis heeft en de derde is het insect wel erg donker de distel soort is lijkt me niet algemeen weet je welke dat is?
Toch ff de 1e wat op getrokken en andere compo, als hij weg moet dan zeg het maar .
Zekers de 1e mooi, jammer van de 2e dat hij zoveel ruis heeft en de derde is het insect wel erg donker de distel soort is lijkt me niet algemeen weet je welke dat is?
Toch ff de 1e wat op getrokken en andere compo, als hij weg moet dan zeg het maar .
El Barto
Canon 400D
De 2de heeft inderdaad wat veel ruis omdat ik de ISO op 800 moest zetten (diepe schaduw onder de bomen) om nog wat sluitertijd over te houden voor een foto uit de losse hand.
Het insect op de 3de was gewoon pikzwart (grootte van een hommel bij ons). Ik heb voorlopig geen idee wat de distelsoort is. Wel is het zo dat deze zwarte insecten alleen maar daar op die distels te vinden waren (samen met nog wat gewonere hommels).
De compo van de eerste is inderdaad beter (maar ik probeer zelf steeds de klassieke foto verhouding te bewaren bij het croppen).
Bedankt in elk geval voor je commentaar!
Last edited by FREBEAT; 18 augustus 2007, 13:00.
Reden: Dubbel van foto gewist in de quote
Comment